Projecte MotoGP Unity

EN QUE CONSISTEIX? Es tracta d’un simulador de MotoGP en el que pots configurar en quin circuit es corre amb quin pilot i quines ajudes visualitzaràs mentre s’estigui reproduint la simulació.Mentre s’estigui jugant, a la pantalla veurem una puntuació, que servirà pel rànquing de cada circuit. Aquesta puntuació estarà condicionada a la inclinació que li doni el jugador…

Ja tenim la versió alpha del nostre projecte de realitat virtual

Ja podem dir que hem finalitzat la fase Alpha del nostre projecte de joc de Basquet amb realitat virtual, Arcade Room, tot i això, el projecte no està finalitzat ja que a un projecte d’aquest tipus sempre se li poden introduir millores.

El projecte Arcade Virtual Room avança amb força

El projecte va avançant. Actualment s’està testejant el comportament del videojoc amb Oculus Rift i en l’aspecte del disseny es treballa en l’entorn.

Proposta de valor del projecte Arcade

Aquest projecte s’implementa un videojoc 3D a través de les ulleres Oculus Rift que proporcionen un entorn virtual i experiència inmersiva diferent a la de la majoria de videojocs fins a dia d’avui.

Jornada de Multimèdia. 6a. edició

Els propers 26 i 27 d’abril en el marc de la e-week tindrà lloc la 6a. edició de la Jornada de Multimèdia amb activitats pensades principalment per a donar a conèixer als estudiants del Grau en Multimèdia l’actualitat en l’àmbit de l’Internet of Things (IoT).

22a. Nit de les Telecomunicacions i la Informàtica

El 23 de febrer de 2017 l’Auditori de Barcelona acollirà la 22a edició de la Nit de les Telecomunicacions i la Informàtica, l’esdeveniment de referència del sector TIC a Catalunya.

Els nostres estudiants premiats a la ImaginChallenge Games Edition

Quatre titulats del Grau en Multimèdia han estat premiats en tercer lloc a la ImaginChallenge Games Edition amb el desenvolupament i disseny d’un videojoc educatiu centrat en les matemàtiques.

La web del Grau Multimèdia, un projecte que veu la llum

El projecte, que va començar com un treball de classe, en ple rendiment un any més tard.

Els primers Graduats en Multimèdia presenten els seus Treballs de Fi de Grau

Aquest juny s’ha realitzat la defensa dels Treballs de Fi de Grau dels estudiants de Multimèdia. Els graduats han demostrat la seva preparació en l’àmbit dels videojocs, la creació de webs i aplicacions.

Synesthesia, procés de creació

Al tocar el teclat ja es pot veure com es modela l’objecte tal i com contemplàvem en la nostra idea inicial.

Desenvolupament del projecte Ignis

L’objectiu del videojoc serà derrotar els enemics, esquivar els obstacles i arribar a trobar la flama del final del nivell.

Desenvolupament del projecte Customer’s Fidelity System

Al llarg del desenvolupament han anat sorgint problemes que ens han fet canviat d’estratègia.

Synesthesia, mapping interactiu.

Projecte de mapping interactiu sobre un cub, on es modelarà un objecte en 3D en funció d’una peça musical, tocada a temps real.

Projecte de Mapping Interactiu: IGNIS

Desenvolupament d’un joc interactiu, utilitzant una Kinect, que projecti sobre una plataforma un personatge que realitzi els mateixos moviments que realitza el jugador.

Ja s’ha graduat la primera promoció del Grau en Multimèdia

Aquest divendres, 20 de maig de 2016, hem fet el lliurament de Diplomes als Graduats en Multimèdia.

7a Edició del Mercat de Tecnologia a la FCT

Unes 1.590 persones de 17 centres de secundària van assistir als tallers i exposicions que es van realitzar a la Facultat de Ciències i Tecnologia de la UVic-UCC.

Jornada de Portes Obertes de la UVic-UCC

Durant la Jornada els alumnes del Grau en Multimèdia van mostrar els seus projectes als visitants i es van realitzar sessions informatives per a futurs estudiants.

El Grau Multimèdia al Saló de l’Ensenyament

El passat cap de setmana, alumnes i professors del Grau Multimèdia de la UVIC – UCC van ser presents al Saló de l’Ensenyament per a donar informació a futurs estudiants.