El Grau Multimèdia al Saló de l’Ensenyament

El passat cap de setmana alumnes i professors del Grau en Multimèdia de la UVic – UCC van estar presents al Saló de l’Ensenyament de Barcelona per informar a futurs estudiants.

Del 9 al 13 març la Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya vam estar presents al Saló de l’Ensenyament amb 4 estands.
El primer dels estands, el de graus, es presentaven les 25 ofertes de grau de la UVic-UCC per al pròxim curs 2016-2017. Els professors del Grau en Multimèdia vam estar donant informació a tots els estudiants interessats a través d’entrevistes personals.
A l’estand de l’Espai Ciència es van realitzar tallers coordinats per la Facultat de Ciències i Tecnologia (UST). Des del grau vam realitzar un taller de Realitat Augmentada on els visitants, amb l’ajuda dels alumnes de Multimèdia, podien experimentar la sensació de trobar-se inmersos en un entorn virtual en 3D mitjançant uns videojocs desenvolupats al grau, utilitzant unes ulleres de realitat virtual Oculus Rift.