El passat 20 de maig va tenir lloc l’acte de graduació a l’Aula Magna de la Universitat

Amb una sala plena de gom a gom, es va cel·lebrar la graduació dels alumnes de quart curs de les enginyeries de la Facultat

En un acte solemne a l’aula Magna de la Facultat de Ciències i Tecnologia de la Universitat de Vic, aquest divendres, 20 de maig de 2016, s’ha realitzat l’acte de lliurament de diplomes d’aquest curs.

En un acte presidit per Jordi Villà, Vicerector de Recerca i Professorat, Laura Dempere, Degana de la Facultat de Ciències i Tecnologia, Antoni Suriñach, coordinador de les Enginyeries, Enric López, coordinador del Grau en Multimèdia i Antoni Susín, llicenciat en matemàtiques i professor de l’escola d’Enginyers Industrials de la UPC com a padrí de la promoció, s’ha fet el lliurament de Diplomes als Graduats en Enginyeries i en el Grau en Multimèdia.

S’han graduat els estudiants de les següents promocions:

• IV Promoció del Grau en Enginyeria Mecatrònica
  • III Promoció del Grau en Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica
  • II Promoció del Grau en Enginyeria d’Organització Industrial
  • XVI Promoció de l’Enginyeria d’Organització Industrial
  • I Promoció del Grau en Multimèdia

Després dels parlaments i el lliurament dels diplomes s’ha fet un petit refrigeri al pati central on hem pogut immortalitzar l’amistat i la complicitat que s’ha creat entre professors i alumnes.

L’acte ha estat molt especial per a la Facultat, i per als professors i alumnes del Grau en Multimèdia, ja que són els primers graduats.

Enhorabona a totes les persones i institucions que ho han fet possible !!!