Aquest mes de juny s’han presentat una gran part dels Treballs de Fi de Grau dels primers estudiants de multimèdia

Els dies 15 i 16 de juny es van realitzar les presentacions

Els primers graduats en Multimèdia han presentat els seus treballs de Fi de Grau aquest passat 15 i 16 de juny. Durant les dues jornades els estudiants van presentar els projectes davant dels respectius tribunals d’avaluació

La majoria d’aquests projectes han estat basats en programació en diferents entorns, amb diversos videojocs i aplicacions com la que permet ajudar a resoldre els problemes de discalcúlia en nens.

Cal destacar que dos d’aquests treballs ja s’han posat en ús, ja que un d’ells era la base d’un negoci que ja ha engegat, Steve Graphics, i un altre, el projecte Manvira, joies i complements, que ha estat un projecte solidari amb l’objectiu de col·laborar amb persones amb problemes Parkinson.