Els titulats en el Grau en Multimèdia van aconseguir el tercer premi amb el videojoc Maths Save the Planet

L’equip Ninja Cats format per la Mònica Martín, en Miquel Barnada, en Jordi Vila i l’Arnau Guadall, titulats de la primera promoció del Grau en Multimèdia de la Universitat de Vic han estat premiats en tercer lloc a la ImaginChallenge Games Edition amb el desenvolupament i disseny d’un videojoc educatiu centrat en les matemàtiques.

La imaginChallenge Games Edition és una marató de 24 hores ininterrompudes que premia els millors desenvolupadors de videojocs per a mòbils. Aquest any, l’esdeveniment ha estat impulsat per ImaginBank, la banca mòbil de CaixaBank, juntament amb Eurecat Centre Tecnològic.

Aquesta 5a. edició, realitzada entre el 4 i 5 de novembre de 2016 a Barcelona, ha tingut 590 participants de 11 països agrupats en 143 equips, amb un total de 12600 hores de treball.

Els projectes presentats han estat premiats per la seva innovació, noves funcionalitats, usabilitat i originalitat i s’han lliurat en el marc del Eurecat Mobile Forum 2016.

L’equip guanyador de la competició, ha estat “Unexpected”, que ha desenvolupat un joc de trencaclosques tipus arcade que consisteix en una bola que ha de superar diversos obstacles per arribar a un triangle d’or. Aquest equip ha estat premiat amb 6.000 euros.

El segon premi, de 3.000 euros, ha estat atorgat a l’equip “Notengo”, que ha desenvolupat un joc de puzles en què l’usuari pren el control de dos hàmsters que s’han de sincronitzar per arribar a les seves metes.

El tercer premi s’ha repartit entre dos equips, els, “Squid Squad”, van desenvolupar un joc de puzles en el qual el jugador, en cada fase, ha de fer que tots els dibuixos de les peces quedin connectats, i l’equip Ninja Cats amb el seu videojoc educatiu basat en les matemàtiques. Tots dos han obtingut premi de 1.000 euros.